کادری شدن همزمان با خدمت یعنی چه
نوشته شده توسط : nezam

مشمولین این قانون از لحاظ ترفیع تا درجه سرجوخگی (‌با احتساب مدت خدمت وظیفه قبلی که انجام داده) تابع مقررات عمومی ترفیعات‌ناظر بر افراد کادر ثابت خواهند بود و در صورتی که در پایان مدت تعهد تمایل به ادامه خدمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را داشته و حسب‌نیاز در خدمت ابقاء شوند با حداقل مدت سه سال توقف در درجه سرجوخگی به گروهبان سومی نائل و ترفیعات بعدی آنان نیز تابع مقررات عمومی‌مربوط به ترفیع درجه‌داران کادر ثابت خواهد بود.عزیزان در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه کادری شدن حین خدمت یعنی چه مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.... 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

کادری شدن حین خدمت

‌ماده 3 – ترفیع کسانی که قبلاً به صورت سرباز پیمانی استخدام شده و در تاریخ تصویب این قانون در خدمت هستند (‌اعم از این که دوره آموزشگاه‌گروهبانی را دیده یا ندیده باشند) از تاریخ 58.2.1 تابع مقررات ماده 2 این قانون خواهند بود و درجه استحقاقی آنان بر اساس مقررات مزبور محاسبه و‌از همان تاریخ اعطاء خواهد شد.

‌تبصره 1 – حداقل مدت توقف در درجه سرجوخگی برای آن عده از مشمولین این ماده که با مدرک تحصیلی دوره اول دبیرستان و پایان دوره راهنمایی‌استخدام گردیده‌اند دو سال محاسبه و منظور می‌شود.

‌تبصره 2 – آن عده از مشمولین این ماده که فاقد گواهینامه پایان دوره ابتدایی یا معادل آن می‌باشند حداکثر به درجه استواریکمی ممکن است ارتقاء‌یابند.

‌ماده 4 – حقوق و مزایای مشمولین این قانون به میزان حقوق و مزایای درجه‌داران مشابه در کادر ثابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پرداخت‌می‌گردد.

ماده 5 – پرداخت مابه‌التفاوت حاصله از اجرای این قانون موکول به تأمین اعتبار لازم در بودجه ارتش و ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و‌حقوق و مزایای متعلقه به موجب آن از تاریخ 1358.2.1 فقط برای آخرین درجه استحقاقی قابل پرداخت خواهد بود. اعم از آنکه مشمولین این قانون‌در تاریخ مزبور در خدمت بوده و یا
بازنشسته شده باشند.



در رابطه با اشتغال به کار مشمولان وظیفه به طور موقت، بهتر است بدانید که اشتغال به کار مشمولان خدمت با برگ معافیت موقت مانند: معافیت موقت کفالت یا معافیت تحصیلی و همچنین دفترچه آماده به خدمت فقط در مدت اعتبار آن‌ها بلامانع می‌باشد.گفتنی است: برای آن دسته از استخدام‌کنندگان مشمولان غایب مجازاتی هم در قانون پیش‌بینی شده است و برابر ماده ۶۳ قانون خدمت وظیفه عمومی، استخدام‌کننده یا استخدام‌کنندگان مشمولان غایب در وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و نهاد‌ها برای هر یک از افراد اول ودوم به کسر نصف حقوق از ۶ ماه الی ۱ سال و در صورت تکرار سه مورد یا بیشتر به انفصال دائم از خدمت توسط دادگاه صالحه محکوم خواهند شد.

همچنین به کارگیری موقت مشمولان غایب هم مجازات دارد و برابر ماده ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل: کارخانه‌ها، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها، کارگاه‌ها، بنگاه‌ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها، به‌کار گیرند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم صالحه قضایی معرفی می‌شوند.




 

شرایط اختصاصی داوطلبان استخدام افسریو کارمندی علمی

1) دارا بودن مدرک تحصیلی از دانشگاه های معتبر که به تایید وزارت علوم رسیده باشد.
2) داشتن معدل حداقل معدل 13 برای رشته های مهندسی و حداقل معدل 14 برای رشته های غیرمهندسی.
3) حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کاردانی 26 سال ، کارشناسی 28 سال ، کارشناسی ارشد29 سال، دکتری و دامپزشکان 30 سال می باشد.
تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره ضرورت به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
4) موفقیت در انجام معاینات پزشکی، مصاحبه های مکتبی و امنیتی ، علمی و تست آمادگی جسمانی.
شرایط اختصاصی داوطلبان استخدام کارمندی تجربی:
1) داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه عمومی
2) حداکثر سن داوطلبان رانندگی پایه یکم 30 سال و برای سایر مشاغل کارمند تجربی 26 سال می باشد.
تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره ضرورت به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
3) داشتن گواهینامه رانندگی پایه یکم برای داوطلبان رانندگی .
تبصره: اولویت استخدام با داوطلبانی می باشد که حداقل 2 سال سابقه کار ارائه نمایند.
4) داشتن مدرک آموزش معتبر از سازمان فنی حرفه ای برای سایر مشاغل کارمند تجربی.
5) موفقیت در انجام معاینات پزشکی، مصاحبه های مکتبی و امنیتی ، آزمون مهارت فنی و تست آمادگی جسمانی.
 

 

 

 

استخدام مشمولین وظیفه عمومی

1) استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می باشد.(استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است.)
2) در طول مراحل گزینش ، چنانچه موضوع عدم برخورداری هریک از داوطلبان از شرایط لازم استخدام احراز گردد از ادامه مراحل گزینش وی ممانعت بعمل خواهد امد.
3) خدمت پرسنل پیمانی به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی گردیده و پس از پایان تعهد ، کارت پایان خدمت به آنان اعطاء خواهد شد و در صورتی که قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا برکنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
4) خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، بسیجیان فعال و داوطلبان بومی مناطق مورد نیازدر شرایط مساوی دارای اولویت می باشند.
امتیازات :
1) کلیه استخدامیان از مزایای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار می گردند.
2) خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان و فرزندان نظامی و بسیجیان فعال از امتیازات قانونی مصوب (در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیصلاح) بهره مند خواهند بود.
3) تنها همسر و فرزند استخدام شدگان به عنوان عائله تحت تکفل محسوب و کارکنان استخدامی و عائله تحت تکفل آنان مطابق ضوابط و مقرراتاز مزایای حکمت کارت، بیمه خدمات درمانی، بیمه عمر و حوادث و سایر تسهیلات رفاهی بهره مند خواهند گردید.
4) حافظان کل قرآن کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در اولویت می باشند.
5) داوطلبان فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از شرط سن و معدل معاف خواهند بود.
مدارک مورد نیاز برایثبت نام :
1) 4 قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده.
2) اصل و روگرفت آخرین مدرک تحصیلی معتبر و یا گواهی موقت پایان تحصیلات.
تبصره: درج معدل در مدارک تحصیلی (موقت یا دائم)الزامی می باشد.
3) اصل شناسنامه و یک سری روگرفت از تمام صفحات.
4) اصل و روگرفت کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشکی دائم و یا ارائه گواهی اشتغال به خدمت با قید فاقد اضافه خدمت سنواتی برای داوطلبانی که در حال گذراندن خدمت سربازی هستند و یا برگه اعزام به خدمت سربازی بدون اضافه خدمت سنواتی.
5) اصل و روگرفت کارت ملی.
6) اصل و روگرفت گواهینامه رانندگی پایه یکم(مختص داوطلبان استخدام رانندگی)

 

 
 
 
نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازیچرا حقوق

 

 





:: برچسب‌ها: کادری شدن همزمان با خدمت یعنی چه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: